Proto každý podnikatel, ale i některý živnostník nechává svoureklamu umístit tam, kde bude vidět. Na prázdné zdi domů, nebo i na auta, protože ta jsou v pohybu, a tak se například logo jeho firmy dostane třeba i do naprosto exotických zemí. A pokud o něm někdo ví, zvyšuje se šance na obrat.
Ale na rovinu, reklama na zdi, nebo na autě není zrovna tou nejlevnější záležitostí.
Proto mnohý subjekt volí reklamy na oděvech. Najde si firmu, která mu oděvy buďto jen prodá a on si nějak někde zařídí, aby mu tam jeho firmu dali, nebo to také může udělat vše najednou. Tedy u jedné společnosti, jak nakoupit, tak i u ní nechat vyrobit na oděv to co potřebuje. Může to být na triku, na mikinu? https://www.sbazar.cz/254-mikiny ě, na košili, prostě na čemkoli, co se nosí a co je vidět. Nejlepší v tomto oboru je asi reklamní textil Promotextilie. Vše v jednom.
Lze si vybrat z obrovského množství. Je libo triko? Račte zelené, nebo modré, nebo červené? Nebo raději mikinu? S kapucí? Bez?
Někdy je toho až moc a člověk neví co si vybrat jako první. Bude se více hodit to či ono? Jak to vyřešit? Nijak, zadejte jim práci, vaše požadavky a oni už vše zařídí. Upozorní vás třeba také na to, že pokud máte modré logo, nebude jeho umístění na modré mikině asi tím nejvhodnějším a hned takénabídnou náhradní varianty. Těch může být také velká spousta, ale oni vám rádi doporučí tu nejvhodnější jak na vzhled, tak i na peníze.
Objednat si můžete kolik kusů chcete, dokonce i jen jeden jediný. Tohle hned tak jinde v nabídkách nebývá a vy si alespoň můžete prohlédnout, jak to bude vypadat v praxi.
Tato forma reklamy není vhodná jen pro velkopodnikatele, ale i pro malé a střední firmy, pro zájmové spolky, pro kuby, nebo třeba jen tak z legrace i pro rodinu. Proč si nenechat udělat trika s vlastními jmény a příjmením že? V cizině u moře tak nebudeme mít to, co už tam má na triku každý. Tak s chutí do toho.