Reklama v televizi je drahá, a ne vždy účinkuje tak, jak se očekává. Podle průzkumů je reklamní chvilka spíše impulzem pro uvaření kávy. Leckdy se tiché upozornění na produkty firmy stává účinnějším.
- Takovým upozorněním mohou být potištěné lepící pásky.
- Stačí vtipné nebo poutavé heslo, které přiláká pozornost.
- Kromě toho je vhodné umístit na pásku i nějaký kontakt na firmu.
Samotný potisk může být až ve třech barvách. Vzhledem k tomu, že podklad je hnědý, doporučuje se volit pouze ze dvou barev. Pak bude text dobře čitelný a výrazný.
Vše je v souladu s přírodou
Barvy se pro tyto účely používají pouze ekologické. Stejně tak, jako samotný podkladový materiál, který je recyklovatelný a v přírodě plně rozložitelný. Problém v tomto smyslu není ani s lepidlem, které je vyrobeno na bázi kaučuku.
-
Zvolit si tento obalový materiál můžete ve dvou variantách.
- Pro lehké a malé balíčky jsou vhodné papírové samolepicí pásky o celkové plošné hmotnosti 74 g/m2.
- Pokud pracujete s většími krabicemi ve větší váhové kategorii, pak se více hodí papírové izolepy o celkové plošné hmotnosti 95 g/m2.
Aby byl výsledek skutečně dokonalý, jsou hotové a potištěné pásky ještě celoplošně přelakovány speciálním lajkem, který ochrání potisk a zároveň zaručí tiché odvíjení.
-
Pro šíři pásky se můžete rozhodnout dokonce až mezi pěti možnostmi.
- 25 mm
- 37,5 mm
- 50 mm
- 75 mm
- 150 mm.
Otestujte nejprve vzorek
Stále se nemůžete rozhodnout, jestli je to to pravé pro vaši firmu? Pak si rozhodování usnadněte a nechte si poslat zdarma vzorek k otestování kvality.
- Možná, že vám rozhodování ztěžuje vzpomínka na nekvalitní lepicí pásky, které se využívaly v minulosti.
- Označení je to jediné, co mají společného.
-
Jinak jsou tyto moderní obalové materiály vyráběny zcela jinou technologií.
- A výsledkem je dokonalý výrobek.